01 December 2014

Easiest Fudge recipe ever




In just about 10 minutes you´ll have prepared a tasty chewable fudge following this easy recipe:
Ingredients: 340g dark chocolate chips - 1 can sweetened condensed milk - 1 tablespoon cream - 1 tablespoon butter - 2 tablespoons peanutbutter

Place chips and milk in a microwave safe bowl. Microwave on medium power for 2-3 minutes, stirring at 1 minute intervals, until chips are melted and mixture is smooth and thick. Stir in cream, butter and peanutbutter until combined. Pour in a greased baking tin, and leave in a cold place until next day. Cut in bite-sizes.

Makes about 1 kg fudge

Additional; Add marshmellows, chopped nuts, chopped candy canes, dried fruit or try milk/mint chocolate, white chocolate or whatever you feel like :)

I found the recipe here - the reviews are worth reading, many great ideas for this recipe.

3 comments:

  1. very informative post for me as I am always looking for new content that can help me and my knowledge grow better.

    ReplyDelete
  2. Jeg er så stolt og glad for at være her for at dele dette bemærkelsesværdige vidnesbyrd, vidunderligt og ekstraordinært, jeg kan bare ikke tro, nu er min tidligere mand her hos mig og tigger om alle hans forkerte handlinger og fortæller mig, hvor tom han følte sig hele tiden han var væk, han forlod mig og forårsagede mig så smerte efter en skilsmisse, der fandt sted for 5 måneder siden. Og hele dette mirakel skete umiddelbart efter at jeg kontaktede Dr. Egwali for at få hjælp, jeg er den lykkeligste kvinde i hele verden i dag, jeg vil sige 'at have ham igen ved min side. Det er et mirakel for mig og min familie og evig glæde og lyst. Jeg er så glad nu, og jeg ved ikke, hvor meget jeg skal udtrykke min taknemmelighed og taknemmelighed over for Dr. Egwali. Jeg vil kraftigt anbefale ham, hvis du har brug for øjeblikkelig hjælp, da det er garanteret.
    Send ham en e-mail i dag /dregwalispellhome@gmail.com eller via
    WhatsApp: +2348122948392

    ReplyDelete